Pages

Jangan Lupe Follow tau!!!

Monday, September 27, 2010

URBAN VIBE ONLINE CONTEST...

Hi... Salam pagi isnin...



hhuhuhuuu pagi nie masa buat blogwalking Nadia terjumpa sesuatu yang agak menarik...Terjumpa contest yang agak lumayan hadiahnya...Contest nie diadakan semperna PAMERAN PENGANTIN MALAYSIA di HALL 4, KL CONVENTION CENTRE pada 8 hingga 10 Oktober 2010....hhahahhaha nampaknya ni berita baik untuk bloger-bloger yang nak melangsungkan majlis perkahwinan...Tapi berita sedih untuk yang tak de calon lagi hihiihi (termasuklah Nadia...)

Jom kita tengok apa syarat-syarat nak masuk contest nie....

1) Pertandingan terbuka kepada bakal pengantin Seluruh Semenanjung Malaysia yang berumur 20 tahun ke atas sahaja. Tidak di benarkan mewakili mana-mana pihak untuk menyertai pertandingan ini.

2) Peserta hendaklah mempunyai BLOG dan HENDAKLAH MENJADI FOLLOWER http://www.pameran-pengantin-malaysia.blogspot.com/ / dan add kami di Facebook Pameran Pengantin Malaysia.

3) Entri hendaklah bertajuk 'URBAN VIBE ONLINE CONTEST'.

4) Sila letak banner badge rasmi pertandingan ini di atas blog atau side bar blog anda dan juga dalam entri pertandingan. Dan sila linkkan ke blog PAMERAN PENGANTIN MALAYSIA.

5) Buat satu ESEI (tidak kurang dari 200 patah perkataan) yang bertajuk :
Pameran Pengantin Malaysia ; Pilihan Utama Bakal Pengantin.

6) Namakan penganjur Pameran Pengantin Malaysia dan di manakah lokasi & tarikh Pameran Pengantin Malaysia seterusnya.

7) Letakkan LOGO penganjur & LOGO rasmi Pameran Pengantin Malaysia.

8) Letakkan gambar 'Candid Tercomel' anda & pasangan anda. (Hanya dibenarkan meletak sekeping gambar, dan pastikan gambar anda berdua sopan dan tidak menyinggung mana-mana pihak).

9) Hadiah boleh di guna sepanjang tahun 2010 sehingga 31 MEI 2011 (TERTAKLUK KEPADA KEKOSONGAN TARIKH, TERUTAMANYA HADIAH BAJU SANDING).

10) Selesai semuanya, TINGGALKAN KOMEN pada ENTRI INI SAHAJA. InsyaAllah pihak kami akan menjengukkan diri ke blog anda. Yang tak tinggal jejak, tidak akan di layan.


Semua keputusan adalah MUKTAMAD. Sebarang email pujuk rayu tidak akan di layan. Tarikh tutup penyertaan adalah sehingga 27 September 2010 sebelum 12 tengah malam.

Fuh...Agak panjang syarat-syarat nye..tapi dari ape Nadia bace walaupon syarat nye panjang tapi simple je ape nak kene buat..hihiihih (ni bukan ayat bodek ye)....Nadia nak masuk contest nie tapi syarat yang No-8 buat Nadia sedih..hiihihihih coz tak de....(belum ade calonlah)..hihihihi..

Oklah klw ade contest mesti ade hadiah kan...hihihih gila ade contest tapi tak de hadiah...ok jom kita tgk pulak ape hadiah-hadiahnya...:-

HADIAH-HADIAHNYA BERUPA:

TEMPAT PERTAMA : Wang Tunai berjumlah RM200.00
Sepasang Baju Sanding (Lace) (Lelaki + Perempuan)
Custom Album
Sijil Penyertaan

TEMPAT KEDUA : Wang Tunai berjumlah RM100.00
Sepasang Baju Songket Bunga Tabur (Lelaki + Perempuan)
Custom Album
Sijil Penyertaan

TEMPAT KETIGA : Wang Tunai berjumlah RM50.00
Custom Album
Sijil Penyertaan

Ape macam best kan hadiah-hadiah dia...Kira macam kawin ade orang sponser lah... hihihihi..Bolehlah jadi cam artis sesekali... :) Bukan senang ade orang nak sponser kita kawin kan...Ape lagi masuk lah contest nie klw ade rezeki menang, klw x jangan marah...hiihihih...

p/s:- Agak-agak kan syarat No-8 tu boleh pakai photoshop tak?? Kalau boleh Nadia nak edit gambar dengan Kim Hyun Joong lah..hihihihi


TERIMA KASIH BACA ENTRY INI, SILA LAH COMMENT..^_^

3 comments:

  1. Salam dan selamat pagi pren... Wanzi minta maaf ler tinggal mesej disini.. Sebab tak boleh masuk shoumix kena ban. semoga pren sihat selalu...

    ReplyDelete
  2. salam.. untuk BAKAL pengantin ajer.. nampaknya pengantin season terlepas peluang la ekk :)
    kuman "menara .." Entry

    ReplyDelete
  3. Ι have fun ωith, reѕult in Ι found exactly what I was having a
    look for. You have endеd my 4 dаy
    lеngthy hunt! God Bless yоu man. Have a gгeat daу.
    Βye

    Stop by my ωеblοg - Same Day Payday Loans

    ReplyDelete