Jangan Lupe Follow tau!!!

Friday, September 10, 2010

Raya Time...

Salam Lebaran...

Ye ye ari nie raye..huhuuhuh cam bebudak pon ade gak bunyinye...Memang tak dinafikan mood raye sudah berkobar2 nie..hihihihihi..ari tu sampai nak mencari mood raye..ha kan dah mencurah2 mood raye nie..rase cam dah 5 tahun tak sambut raye kat Malaysia...hahhahhahah....(walaupon)...So Nadia pulak yang rase, cam Nadia yang paling ber ia-ia nak raye..huhuhuhuhuhuh..Nadia yang paling awal sekali bangun pagi nie...Nadia yang kejotkan semue utk bangun...huhuhuhuhu.. Nadia pon tak tau knp bersemagat gile nak raye...hhahahhaha.....Agaknye knp ye.... Nie kite kene kaji nie..hhahahahha...

Memang setiap tahun lahh klw dikirekan mesti ade drama air mate klw bermaaf-maafan ne..Nadia pon tak tau knp mesti Nadia nak menagis .....nak kate ade doso mustahil lah kan....coz Nadia nie leh lah di ketogorikan dlm manusia yang baik lagi lemah lembut..(motif?) hahhahhaha..jangan marah nanti kene jual....

Ari nie lepas bemaaf-maafan g menjengok kubur arwah Haritha...rase nak nangis pon ade gak..(memang dah menitis pon)coz Nadia tertibe terfikirkan pasal kematian Nadia sendiri...tengok lak muke abang sambil die bace yassin+suare kesayuaknnye...memang menitis dah ari mate Nadia mase 2...Ya Allah memang nadia rase jantung nadia berdenyut laju....rase cam tak keruan pon ade gak...nasib baik lah ade syawal n adam leh jugak lah melayan kerenah mereka utk mengelak kan Nadia meraung kat Tanah Perkuburan tu...;(

Mase balik dari kubur boleh lak adam cakap cam nie..
" Nenek tadi Adam g tgk abg Ayish..abg Ayish dok kat taman yang cantik tu.."

Nadia yang dengar nie lak yang sentap...tak tau nak ckp knp leh timbol perasaan anih nie...wawawaaaaaaaaaaaaa nak meraung rasenye.....Adakah ini satu pertande???? Bukankah megigat mati 2 wajib?huhuhuhuhuhu....

K lah Nadia nak g lepak kat luar jab...huhuhuhuhuhu bye...

p/s :- ingat nak tgk wayang, tapi tak tau nak tgk cite ape....


TERIMA KASIH BACA ENTRY INI, SILA LAH COMMENT..^_^

No comments:

Post a Comment