Jangan Lupe Follow tau!!!

Monday, June 15, 2009

Hari Isnin yang BOsan....

eeeeeeeeeeee...bosan nye ari nie..tak tau nak buat ape..Nak buat keje jangan haraplah dah kate pon bosan....Nak tido pon tak lelap....eeee tak tau nak buat ape ari nie...Ngan kak dina nye cuti lah...bosan...bosan...bosan...knp lah klw ari isnin je bosan ye...Internet lak ari nie leh lak terputus-putus...semue nie menambahkan lagi lah kebosanan ku....

Nak jadikan cite lah knp bertambah2 kebosanan melande...Td pagi eja sakit perut die mintak tolong belikan ubat...2 lah penangan ikan bilis goreng cili api ...mmg pedas gile beb...Die suruh belikan ubat cirit birit satu, minyak cap kapak satu, ngan eno 3....sampai kat kedai tuan kedai kedaung 2 lak tak atau ubat cirit birit 2 ape..penat lah aku nie mengnerangkan ubat 2 camne...pas2 eno lak ade satu je...mesti kene ngan eja nie kang...pas 2 Mase nak masuk NSTP 2 kene lak soal siasat oleh pak guart kat c2...eeee menyebok je ape orang nak baut...bukan nye Nadia nie nak g merompak kat NSTp 2....mmg lah dah tugas pak guart 2 nak tau knp kite nak masuk kat c2..tp agak2 lah dah mmg ari2 aku msuk so kire cincai je lah kan...

Dah 2 dah sampai kat lorong belakang kat NSTP 2 lak kene lak jalan cepat2 takot lah jugak klw terserempak ngan miss gule-gule coz sekarang nie dah banyak kali orang nampak miss gule-gule nie kat NSTp...kang tak pasal-pasal lak aku terserempak ngan bende yg tak sepatutnye jumpe...bayangkan lah ngan kasut tinggi Nadia kene jalan cepat2 klw ornag tengok mesti dieorang gelak nye...tapi nakbuat camne nak selamatkan diri lah kate kan...kuang kuang...

Dah sampai kat opis eja tak leh masuk terus kene lah rehat dulu coz dah termengah2...hahhahha...ape lagi sementare nak masuk 2 ....kat depan pintu cuci mate kejap tengok sape ade kat opis eja mane lah tau ade bebudak hensome ke artis ke...hahhahahh... kosong bagus.....boss die pon tak de so senag sikit keje ari nie..klw tak segan gak ngan boss eja 2...yelah asik datang kat c2 je kan...Lepas 2 bagi ubat kat eja terus je kuar...Nak balik opis.....sampai opis je tak de orang kat opis so bertambah2 lah ke bosanan ari nie...

TERIMA KASIH BACA ENTRY INI, SILA LAH COMMENT..^_^

No comments:

Post a Comment