Jangan Lupe Follow tau!!!

Thursday, March 31, 2011

Pameran Pengantin Malaysia by Urban Vibe Event


Hi semua...

Hari nie happy coz masuk2 office je prepare gaji.. hahhahha.. biaselah kan hari nie kan hari gaji (harapan setinggi gunung nie).. Hari nie Nadia mengupdate blog sambil melayan lagu2 korea hahhha baru syahdu kan.. Layan jiwang sekejab..

Ok back to topic!! PAMERAN PENGANTIN MALAYSIA sudah kembali beb.. Jom kita serbu reramai ke PWTC... Event nie start esok jumaat 1/4/2011 hingga 3/4/2011... Memang banyak acara menarik menanti kita kat sane.. ok tema kali nie adalah Mystique Purple..

Mystique Purple nie macam ala-ala Gothic.. purple campur dengan hitam.. amacam macam menarik je kan... Nadia pon tak tau nak terangkan cam ne ...So kalau nak tahu lebih lanjut jom singgah PWTC jumaat-ahad nie jam 10 pagi -9malam.. hhahha berkampung kat sina pon tak pe..


p/s:- eam agak2 bila Urban Vibe Event nak buat tema zombi pulak kan.. hihihihi.. best jugak kan tema tu.. baru seram seram sejuk sikit.. :P



TERIMA KASIH BACA ENTRY INI, SILA LAH COMMENT..^_^

No comments:

Post a Comment