Pages

Jangan Lupe Follow tau!!!

Tuesday, March 22, 2011

Drama Korea : Coffee House

Hi semua!!!
Salam 1Malaysia..

Ok cerita kali nie adalah Coffee House.. Cerita nie Nadia baru beli tau.. hahhha.. Nadia beli pon sebab cerita nie murah lah beb harga dia RM59.90... Ok mai Nadia cerita sikit lebih kurang pasal cerita nie.. Cerita nie agak barulah di tayangkan kat korea dalam hujung tahun 2010..

Nampak klasik kan cover die.. Tapi still nice..


Pelakon utamanya..
Kang Ji Hwan
Sebagai
Lee Jin Soo


Han Eun Jung (T-ara)
Sebagai Kang Seung Yeon


Park Si Yeon
Sebagai
Seo Eun Young


Jung Woong-In
sebagai
Han Ji Won


Coffee House nie mengesahkan Lee Jin Soon Seorang penulis Novel thriller yang sangat popular di Korea.. Satu hari Jin Soon melarikan diri dari menghadiri sidang akbar.. tanpa die sedari die telah termasuk kedalam sebuah kedai coffee.. sejak dari itu die berkenalan dengan seorang permpuan yang naif iaitu Seung Yeon..

Rupa2 nya senior Seung Yeon mengenali Jin soo.. memandangkan Jin soo ingin meyiapkan sebuah Novel dalam tempoh 6 bulan maka senior Seung Yeon telah meminta Jin Soo mengambil Seung Yeon untuk menjadi setiausaha.. Sejak dari itu mereka berdua menjadi rapat..

Lama kelamaan Seung Yeon telah jatuh cinta dengan Jin Soo.. Tapi sebenarya Jin Soo sudah jatuh cinta dengan perempuan lain iaitu Eun Young iaitu kawan baik Jin Soo sendiri.. Dengan itu terjadilah kisah cinta 3 segi...


Ok Cerita nie agak berbelit2 connection nye so agak susah Nadia nak cerita kan dengan terperinci..hhahhahha.. so sape nak tau penghujung cerita nie boleh lah beli ye.. Cerita nie best tau.. Kira macam ending die Live with him happily ever after lah.. hihihihi..

Nadia suke dengar ost die very cute.. dalam cerita nie ade beberape ost.. dan ost yang paling Nadia suka dengar adalah Coffee Over Milk dengan I'll Smile.. huhuhu kalau nak dengar boleh u all dengar kat utube..


p/s: rase tak sabar nak tunggu gaji coz nak buru beberape VCD korea yang telah di target.. hihihi XOXO

TERIMA KASIH BACA ENTRY INI, SILA LAH COMMENT..^_^

No comments:

Post a Comment