Pages

Jangan Lupe Follow tau!!!

Thursday, March 10, 2011

Movie Korea : Postman To Heaven

Salam Satu Malaysia all

Ok kali nie nak cerita pasal movie korea pulak selalunya asik cerita pasal drama korea kan.. Setelah hampir sejam lepak kat kedai DVD tak tau nak beli cerita ape so salesman kat kedai DVD tu pon suggest kan cerita nie.. di kate cerita nie pon best..

So setelah tengok memang best pon cerita nie.. cerita die simple but nice.. yang pastinya hero dalam cerita nie sememang nye lah cute lagi kacak bergaya..hahhhah.. ok mai Nadia cerita nie serba sedikit..





Youngwoong Jaejoong
Sebagai
Jae-Joon




Han Hyo-Joo
Sebagai
Ha-Na

Postman To Heaven sebuah cerita romantic dan fantasy... Jea-Joon adalah malaikat yang menghantar surat ke syurga dari orang-orang yang kehilangan orang tersayang .. Ha-Na adalah salah seorang yang kecewa apabila kekasinya mati...Ha-Na tidak dapat berhenti dari memikirkan tentang kekasihnya yang mati itu..

Hari hari Ha-Na hantar surat ke tempat yang telah ditetapkan.. Satu hari semasa hana hendak hantar surat die telah bertembung dengan Jae-Joon yang sedang mengutip surat2 didalam peti surat yang telah ditetapkan..

Sejak dari itu Ha-Na selalu berjumpa dengan Jae-Joon dan tanpa mereka sedari mereka telah jatuh cinta.. Sehingga lah satu hari Ha-Na dapat tahu bahawa Jae-Joon adalah malaikat yang ditugaskan sebagai postman..




Nilah tempat yang selalu Ha-Na dan Jae-Joon jumpa..



Pemandangan dalam cerita nie pon cantik2..




p/s:- *-* xoxo

TERIMA KASIH BACA ENTRY INI, SILA LAH COMMENT..^_^

No comments:

Post a Comment