Pages

Jangan Lupe Follow tau!!!

Wednesday, February 9, 2011

Kompilasi Novel Nostalgia




Holllaaa!!!
Salam Satu Malaysia semua..

Hari nie kebosannan melanda lagi.. Tak tau nak buat ape.. Sedangkan kerja berlambak-lambak.. So hari nie seharian menghabiskan membace novel yang dah 3 bulan Nadia beli.. Nie lah satu2 nye novel yang paling lame Nadia bace.. Selalunya satu buku Nadia boleh habiskan dalam mase 3 hari je.. Bukan cerita daam buku nie bosan tapi disebabkan buku nie adalah kompilasi 3 cerita so buku teramat lah berat.. Sampaikan kalau Nadia bace 3 jam tanpa henti tangan Nadia kebas.. hahhahha...

Kompilasi ini wajib dimiliki anda yang gemar membace novel romantis... Yes Nadia setuju dengan ayat ini.. memang berbaloi lah kalau beli dan bace buku nie.. Rase dibuai-buai oleh watak-watak nya.. Sungguh romantika de amor.. huhuhu kan ayat jiwang dah keluar... Dan Nadia tertarik dengan tempat-tempat yang cuba diketangahkan oleh penulis.. Nadia sambil bace sambil menggoogal.. hahhaha.. Tempat-tempatnya memang cantik dan same seperti ape yang di gambar kan oleh penulis...

Lepas Nadia bace novel-novel nie terus Nadia rase macam tak sabar-sabar nak jejak kan kaki ke tempat-tempat yang ada kat dalam ketiga-tiga novel nie.. Sungguh teruja... Dan Salah Satu tempat yang Nadia teringin sangat nak pergi adalah ... Istana Al-Hambra di Andalusia.


Sungguh Menarik...
Kelihatan dinding istana nie seperti bercahaya kan..







Seperti istana nie melambai-lambai...
Sungguh tak sabar nak ke sana..
Bilakah??

Huhuhuhu dah menyempang dah nie.. memula nak ceritakan pasal novel nie dah sampai ke Andalusia kita.. ok lah back to topic.. Novel nie bagi keseluruhan nye adalah terbaik.. Sesuci Cinta novel pertama amat menarik tapi bagi Nadia Anding die je membuatkan Nadia tak tidur malam coz tak puas hati.. Kenape lah die matikan hero yang Nadia suka.. Kenape die tak kawin je dengan hero yang lebih bagus.. huhuhu kepada yang tak faham ape Nadia cakap so ape lagi belilah Novel nie.. Kalau bace novel nie jangan lupa bawak tisu sekali.. so touching..

Seharum kasih... Novel kedua nye pulak pun ok.. sangat terbuai dengan perilaku sang teruna..huhuhu sorry terjiwang sudah.. Syed Redza bagi Nadia sungguh sempurna perwaktakannya.. Cinta sms yang akhirnya ke jinjang pelamin.. Kalau nak ikutkan memang dah banyak kes macam nie kan kat reality kehidupan kita.. So bagi Nadia novel nie 4 bintang.. ok lah kan satu bintang lagi buat spare..

Setulus Janji.. Novel yang nie pulak 5 bintang.. betol memang ku tak berdusta.. Sangat lah best cerita nie lagi sekali jatuh cinta dengan watak sang jejaka Ilham Faisal.. Novel ke tiga nie penuh dengan suka duka dan dugaan dalam hubungan perkahwinan.. Sungguh bergelora tapi dapat di atasi dengan rase cinta yang mendalam..(wah gitu)..

Ok dah sampai kat sini je lah ye.. kalau nak tau lebih lanjut bace lah Kompilasi Novel Nostalgia nie.. memang berbaloi..

p/s:- Sedang di buai cinta.. :)







TERIMA KASIH BACA ENTRY INI, SILA LAH COMMENT..^_^

No comments:

Post a Comment