Pages

Jangan Lupe Follow tau!!!

Friday, April 8, 2011

Drama Korea : Oh! My Lady

Hi Semua..

Ok nak cerita pasal drama korea lagi.. hihihihihi.. Cerita nie Nadia baru beli ok.. Sedangkan kat tv pon ade di tayangkan.. hahhahha memang kami adik beradik sedang dilande kegedikan korea.. konon nye tak syok tengok kat tv coz lame sangat nak tunggu next episode.. Gedik kan bunyi nye.. Ingat nak beli cerita princess Prosecutor jugak.. Tapi kami sabar kan dulu coz takut ade yang kate kami nie banyak duit lah pulak.. hahhahhah sape kah??

Ok mai Nadia cerita serba sedikit pasal cerita nie ye...

Choi Si Won (Super Junior)
Sebagai
Sung Min Woo

Chae Rim
Sebagai
Yoon Gae Hwa

Mengesahkan Gae Hwa 35 tahun seorang janda beranak satu... Untuk meneruskan hidup Gae Hwa telah meminta kerja di agensi pekerjaan.. Selang beberapa hari Gae Hwa diterima berkerja sebagai pembantu rumah di sebuah rumah bintang popular.. Iaitu Sung Min Woo.. Sung Min Woo merupakan seorang bintang yang sangat popular pada masa kini.. Oleh itu Gae Hwa di kehendaki menrahsia kan bahawa di berkerja sebagai pembantu rumah di rumah Min Woo..

Pada satu hari Gae Hwa diberhentikan kerja kerana telah merosakan baju Min Woo... Memandangkan Gae Hwa telah diberhentikan kerja oleh itu Gae Hwa telah meminta kerja di "The Show"...Di tempat kerja baru Gae Hwa di beri syarat, sekiranya ingin berkerja di tempat itu.. Syaratnya adalah memujuk Min Woo untuk berlakon teater yang bakal ditayang kan oleh "The Show"... Memandangkan Gae Hwa mengenali Min Woo maka die menerima syarat itu tanpa berfikir panjang...

Berbagai cara Gae Hwa lakukan untuk memujuk Min Woo berlakon teater.. Memandangkan Min Woo adalah bintang terkenal so die nie memang lah kerek.. hihihihihi.. Sehinggalah satu hari Gae Hwa pergi kerumah Min Woo untuk menghantar proposal tetibe security tempat tinggal Min Woo meminta tolong Gae Hwa membawa naik sekali seorang budak berumur 5 tahun.. Bersama2 dengan budak itu terselit nota mengatakkan itu adalah anak Min Woo...

Kesempatan ini telah diambil oleh Gae Hwa untuk meminta Min Woo mengtandatangani kontrak supaya berlakon didalam teater yang bakal diterbitkan oleh "The Show".. Gae Hwa berjanji akan menyimpan rahsia bahawa Min Woo mempunyai anak luar nikah.. Jika perkara ini diketahui umum maka kerjaya Min Woo akan musnah.. Sejak dari itu Gae Hwa tinggal serumah bersama-sama Min Woo.. Min Woo membayar gaji kepada Gae Hwa kerana menjaga anak nye dan mengemas rumah.. So kira macam bibik lah jugak..

Ok dah sampai sini je lah Nadia nak cerita.. Biaselah kan dah duduk serumah mesti lah lame2 jatuh cinta..hahhhahha... So kalau nak tau boleh tengok kat tv animex.. sape yang ade astro je lah ye tekan 715... Cerita nie setiap hari jumaat jam 8.03 malam ulangan jam 12.03 malam tu jugak.. kalau tak sempat jugak die ade ulangan hari sabtu 6.03 petang... tak sempat jugak.. ahad pon ade jam 6.33 pagi.. eam tak sempat jugak.. ade ulangan lagi hari isnin jam 1.03 tengah hari.. tak sempat jugak nak tengok sebab kerja.. ha boleh lah beli VCD ye.. hihihihi.. ok chow dulu.. jom layan gambar2 die pulak ye..

Usia bukan ukuran..
eceh ceh.. hahhhaha...

Buatlah ape pon..
kalau dah cute tu kan, tak de sape nak marah..

Nie pulak pencuci mata untuk tambah dosa kering..
hahhahhahh
tengok boleh pegang sorry..








TERIMA KASIH BACA ENTRY INI, SILA LAH COMMENT..^_^

No comments:

Post a Comment