Jangan Lupe Follow tau!!!

Wednesday, October 20, 2010

Bini Aku Tomboi Ke?

Suka tengok cover novel nie cute... Hi semua....
Nadia menambah entry dimalam hari sambil melayan mata yang megantuk...(zzzzzzzz) hihihihihi.... ha nampak tak potret yang cute kat atas tu... huhuhuhu kalau tak nampak tak tau lah kan...
Nadia baru je start bace novel nie...agak menarik dan sungguh cute..wawawaaa Nadia sangat layan ngan cite nie...Cite nye agak menarik dan jalan cite yang lain...(bukan ayat bodek hihihihi)... Rase cam malam nie tak nak tidur coz nak bace sampai habis...hihihihih Nadia cam tak sabar-sabar nak tau penghujung nye...huhuhuhu...
Ok lah kalau Nadia dah abis baca novel nie Nadia cerita ye...hihihihi jangan Marah
p/s:- Nak tulis sinopsisnye pon malas coz dah mengatuk sesangat..hihihi (terima lah alasan ini ye)

TERIMA KASIH BACA ENTRY INI, SILA LAH COMMENT..^_^

No comments:

Post a Comment